ERZİNCAN (AA) - Erzincan'da yaralı bulunan baykuş yavrusu, tedavisinin ardından doğaya salınacak.

İl Jandarma Komutanlığı ekiplerince Üzümlü ilçesi Bayırbağ köyünde yaralı bulunan baykuş yavrusu, Jandarma Çevre, Doğa ve Hayvanları Koruma Timince, Doğa Koruma ve Milli Parklar (DKMP) 13. Bölge Müdürlüğüne bağlı Erzincan Şubesine teslim edildi.

İzmir'de kablo hırsızlığı girişimi metro seferlerini aksattı
İzmir'de kablo hırsızlığı girişimi metro seferlerini aksattı
İçeriği Görüntüle

Veterinerlerinin gözetiminde tedavi ve bakım sürecine alınan yavru baykuş, gelişim sürecini tamamlandıktan sonra doğaya salınacak.